woensdag 23 maart 2011

Na een tijdje afwezig te zijn..

...ben ik er weer. Zat de laatste maand niet fijn in mijn vel. En dan word het anders zo'n zeurblog. :-) Ook veel extra gewerkt en dan is de vrije tijd ook minder.
Al is het nog geen feest hier na het droevige bericht. Zie mijn vorige blog.
Maar persoonlijk gaat het alweer een stuk beter met me.
Scheelt ook wel dat de lente in aantocht is. De eerste lammetjes en bloemen heb ik alweer gespot!

Ondertussen heeft Jh niet stil gezeten, de badkamer is af! En het doucht heerlijk. We hebben samen de zolder erna schoongemaakt en de slaapkamers. Dat was hard nodig na zo'n verbouwing! Jh is wel twee avonden bezig geweest om al het gereedschap en materialen uit te zoeken en op te ruimen. De nooddouche heeft hij ook meteen gesloopt. Dat scheelt weer een hoop ruimte!

Nu alleen de woonkamer en keuken nog goed schoonmaken en we zijn klaar voor de lente.

Qua consuminderen gaat het goed. Op een weekendje Den Haag na dan haha. Dat hebben we toen geboekt vlak na de miskraam om er even uit te zijn. Via vakantieveilingen dus zo duur was het niet :-) Afgelopen weekend zijn we er heen geweest. Wat een leuke stad! Gezellige winkeltjes, genoeg musea om de museumjaarkaart te kunnen gebruiken. Ook heerlijk gegeten daar. (kortingsbonnen van v&d) gratis plattegrond en shopboeken aangevraagd. Veel gelopen, geen tram gepakt dus we hebben ook bespaard :-)

Afgelopen maand heb ik weinig geld uitgegeven aan boodschappen. Het heeft me geen eens moeite gekost, naar mijn idee gaat het nu helemaal vanzelf. Al valt het me wel tegen hoe weinig groente en fruit in de aanbieding is. Als ik het krantje van Deen opensla, is het vooral luxe en onzinnge dingen wat in de aanbieding is.

Ik zal in het volgende blog foto's laten zien van de badkamer. Ik ben er zo trots op!

3 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd hoe het is geworden. Heerlijk zo'n weekendje lekker rondsnuffelen in een andere stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het weer beter gaat. Ik ben benieuwd naar de foto's!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent :-)
    Was al een paar keer komen kijken of er al weer een berichtje was.
    En nu ga ik je badkamer hierboven even bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen