woensdag 18 november 2009

Bryan Adams




Eindelijk, na weken wachten was het zover! 13 november. Bryan Adams zou optreden in de Doelen in Rotterdam. Gelukkig had ik kaartjes kunnen bemachtigen, het concert was binnen no-time uitverkocht. Het was wel in Rotterdam.... En ja daar hebben wij niet echt een goede band mee. Als je even bekijkt dat ze daar erg van stelen houden. Dus Jh wou alleen mee als de auto thuis bleef. Prima, dan gaan we met de trein! Zo gezegd zo gedaan, eerste klas met de trein reizen is ook geen straf. Wat heerlijk zeg, geen file's, geen drukte om je heen en binnen 5 min vanaf het station waren we al bij de Doelen. We zijn samen de stad nog ingeweest en hebben daar gegeten. Daarna nog even in een café gezeten en nog op het plein voor de Doelen. Ruim op tijd mochten we naar binnen en konden we onze zitplek opzoeken. Om 21:15 begon het dan. En het begon meteen goed! Met Run To You, dat was meteen een goede binnenkomer. Daarna heeft hij nog vele mooie nummers gezongen, kippevel! Dit was een akoestisch concert en WAUW! Dat wil ik de volgende keer wel weer! Ik hoopte dat hij sowieso Heaven, Here I Am en Summer of 69 zou zingen en jawel, mijn wensen werder verhoord Het was dus erg mooi en ik hoop dat er volgend jaar weer zo'n denderend mooi concert komt. Oh ja, Jan Smit zagen we ook nog. Zo leuk om hem ook eens in het echt te zien. Samen met zijn Lisa. Om 02.00 uur 's nachts waren we weer thuis na een lange treinreis terug. Maar het was de moeite waard!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten