donderdag 7 maart 2013

Nasleep van de zwangerschap.

Dat zwangerschapshormonen veel met je kunnen doen is wel bekend.
Sommige dingen zijn achterhaald, zoals bij elke zwangerschap een tand kwijt raken.
Al gebeurt het nog wel eens toch is het een fabel.
Zo zijn sommige vrouwen nog steeds zo vergeetachtig na de zwangerschap als erin.
Bij mij is dat gelukkig goedgekomen. Ik laat geen achterdeuren wijd open staan 's nachts en er ligt ook geen zak chips meer in de koelkast.
Maar wat wel is gebeurt na de zwangerschap... mijn ogen zijn achteruit gegaan.
Nou ja, 1 oog dan. Met als resultaat... vanaf vandaag ben ik in bezit van een bril.
Het is niet het ergste wat een mens kan overkomen, maar ik heb al wel even tegen Jh verteld dat we zo geen 10 kinderen krijgen.
Want dan ben ik straks echt stekeblind.

Nu viel het nog niet mee om er 1 uit te zoeken. Wat een keuze.... En nu ik niet een van de smalsten ben en in bezit ben van een kleine dreumes moest het wel een stevige bril zijn. En dit is hem geworden:

1 opmerking:

  1. Ik liet eergisteren wel de koffer van mijn auto open staan ;-).
    Oei. Mijn ogen waren beter geworden overlaatst.

    BeantwoordenVerwijderen