woensdag 23 januari 2013

Babygebaren

De bibliotheek waar ik lid van ben had een nieuwe cursus bedacht: babygebaren. In een paar weken komt er een mevrouw langs alle bibliotheken van onze gemeente om in een uurtje alles over babygebaren te vertellen. Dit trok meteen mijn aandacht en ik besloot om er heen te gaan. Wel een dorp verder, maar dat mag de pret niet drukken. Deze mevrouw las ook een prentenboek voor met de gebaren wat er bij hoorde, we kregen uitleg waar de gebaren vandaan komen etc. Het uur vloog zo om en het was erg interessant. Ik wil me hier zeker meer in gaan verdiepen want Siem komt nu in een fase dat hij nog niet kan praten maar wel bepaalde dingen wil. Nu ga ik druk oefenen met woordjes zoals: mama, papa, opa, oma, eten, drinken, slapen etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten