zondag 20 januari 2013

de naaimachine

In het laatste trimester van mijn zwangerschap schafte ik een naaimachine aan. Ik wou dat ook kunnen. Ik heb toen een naamslinger gemaakt. Hij was niet helemaal af, want Siem besloot eerder te komen dan de 40 weken. De naamslinger hing met spelden en al in de kamer ;-) Maar nu heb ik hem afgemaakt. Werd ook wel eens tijd. In Oktober ben ik voor het eerst tante geworden, wauw dat voelt goed! Ook voor mijn kleine nichtje heb ik een naamslinger gemaakt. Voor Siem maakte ik ook nog een knuffelteckel. Was wel een beetje mislukt, maar dat snapt een baby toch niet ;-) En vorige week maakte ik nog een mini vlaggetjeslijn voor om de kinderstoel als Siem jarig is over twee weken. Ik heb de smaak helemaal te pakken en vind het erg leuk om te doen. De eerste keer dat ik er achter zat heb ik 3 avonden (!!) lopen prutsen om het onderdraad voor elkaar te krijgen. Wat heb ik gemoppert haha. Maar het gaat steeds beter en ik leer mezelf alles aan. Wat ik van de week wil maken is een verjaardagsmuts. Patroon en spullen liggen klaar. Nu nog tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten