zondag 17 februari 2013

Huishoudbeurs

Gisteren ben ik er voor het eerst geweest.
Met 2 vriendinnen naar de huishoudbeurs. Heerlijk om eens een dagje uit te gaan en ik had er erg veel zin in.
Zovaak ga ik niet zomaar een dagje uit.
Mijn ene vriendin waarschuwde mij al voor de 'trolleyterreur'.
Op met oprecht.... wat een drama zeg. Ik zag wel honderden van die trolley's!
En er waren er genoeg bij die dachten dat ze overal voorrang hadden met zo'n ding of gerust over je tenen mag rijden.
Op zich was het een leuke dag maar voor mij eens en nooit weer.
Ik vind het gegraai, geduw, getrek etc helemaal niets. Kleding, make up en andere poezelegein trekt mij ook niet zo.
Laat mij maar een dagje ergens een stad bekijken, al krijg je daar niet allemaal dingetjes om te proeven ;-).

Voor degene die nog willen gaan: veel plezier en succes met alle trolley's!

1 opmerking: