dinsdag 26 februari 2013

Weekmenu week 9

Zondag: Spaghetti
Maandag: ik nog een rest spaghetti, de mannen aardappelen/witlof/ham/kaas/soort hamburger
Dinsdag: rijst met een prutje van snitzel/champignons/courgette
Woensdag: aardappelen, bietjes met uitjes en slavinken
Donderdag: oma's stoofpotje met aardappelen/rijst
Vrijdag: zelfgemaakte pizza
Zaterdag: lasange

Boodschappen heb ik deze week niet veel nodig voor het avondeten.
Spaghettisaus maak ik altijd van een beetje gehakt, restjes groenten en een pakje passata. En natuurlijk kruiden, maar dat heb ik altijd wel in huis.
Het vlees voor oma's stoofpotje heb ik ook nog in de vriezer.
Ham/salami en groenten heb ik vorige week al gekocht voor de pizza.
Rijst/aardappelen en pasta heb ik ook nog in voorraad.

Deze week kom ik makkelijk uit met het week budget, vorige week was ik iets meer kwijt. Zo komt het aardig op hetzelfde neer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten