zondag 7 april 2013

Moestuin part one

Jaaaaa! We hebben een stukje moestuin :-D
En ik ben er erruggg blij mee.
Al jaren zit ik te 'zeuren' om een moestuin. Het lijkt me zo leuk om dingen te zien groeien en
eten van eigen tuin. Vroeger hadden mijn ouders een grote moestuin, maar ik zag toen alleen de nadelen.
(wekenlang boontjes eten want tja het was een goede oogst haha)
Maar wij hebben er de ruimte niet voor :-(
Tot de buurvrouw van de week langskwam met de vraag of wij een klein stukje grond van haar willen gebruiken.
Nou graag! We hebben een mooi klein stukje om mee te beginnen. Want ik kan als kind dan wel opgegroeid zijn met
een moestuin, ik heb er voor de rest geen flauw idee van hoe alles moet. De buurvrouw wil haar kennis graag
over brengen op ons. Jh heeft zaterdag het omgespit en van de week gaan we zaaien.
Word vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten