woensdag 30 december 2009

Druk...

Dat is wel het woord wat ik nu even mag gebruiken de laatste tijd.
Sowieso vind ik de weken omvliegen.
Het is alweer bijna oud en nieuw! Maar dit zijn wel leuke weken, kerst, verjaardag Jh, oud en nieuw, anderhalf weekje vrij.
Ook op het werk is het in november en december best druk. Voor de kinderen is het een erg spannende periode en er volgen snel achter elkaar 2 thema's op. (sinterklaas en kerst) Ook organiseren we dan een knutselavond voor de ouders en zelf bereiden we genoeg voor. Ook was een collega ziek en dat betekend meer overuren. Het is een super gezellige tijd en ik vind het jammer dat het alweer voorbij is.
Al met al heb ik de laatste weken weinig geknutseld.
Wel heb ik nog wat kerstkaarten gemaakt en daar houd het wel mee op. Ik zit nu ook veel te struinen op internet. Dingen op marktplaats verkopen en weblogs over consuminderen doorgespit. Man man, wat raak je verslaafd aan het lezen en wat ga je op een gegeven moment meeleven met het persoontje achter de blog. Hoe anoniem ze ook zijn, het blijft erg leuk om te lezen. En na een avond lezen borrelt het van de nieuwe ideeen.
Ook ben ik al 'druk' bezig in mijn hoofd wat ik in 2010 anders wil gaan doen.
Sowieso meer consuminderen waardoor wij meer kunnen sparen voor de verbouwing.
Gezonder eten, doorblijven sporten en zo wat kilo's kwijt raken.
Ook blijven we dromen en hopen op een groot wonder, een kindje van ons samen. Of dat gaat lukken is maar weer de vraag. Al gaan we nu na 2 jaar wel wat serieuzere (is dit een woord??) stappen ondernemen. Dit gaat ook heel veel tijd en energie opslokken in 2010, maar wel iets wat wij met alle liefde gaan doen en er met 200% voor gaan.
Maar volgens mij heeft iedereen wel goede voornemens. Vorig jaar was een goede voornemen: een blog maken en bijhouden. Zo te zien, is dat gelukt. Al gaat het de laatste tijd ook wel over andere dingen dan alleen kaarten maken en scrappen. Maar een mens verandert, dus ook hierin.
Ik wil iedereen een gezond, gelukkig en liefdevol 2010 toewensen en dat al het goede mag uitkomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten