zondag 15 augustus 2010

Weekmenu week 33

Zaterdag: verse kippensoep en restje tagliatelle met champignonneroomsaus
Zondag: nasi van de chinees met pikante kip
Maandag: hollands pannetje: broccoli met gehaktballetjes met rijst
Dinsdag: zalm uit de oven, sla en krieltjes
Woensdag: roerbakmie met kipfilet en ontbijtspek
Donderdag: spinazie, ei, aardappelen en krabbetjes (heerlijk vlees!)
Vrijdag: nasi met kip saté

Mijn vakantie is weer voorbij! Aankomende week 3,5 dag werken op de BSO en 1 dag oppassen hier in huis. Drukke week dus in aantocht. Jh mag koken dus deze week makkelijke dingen ;-)

3 opmerkingen:

  1. Lekker menu, en helemaal lekker als je je eerste werkweek hebt en zo aan kan schuiven ;)

    Groetjes Isaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat is zo fijn! Maar dat hebben we ook zo afgesproken. Als ik werk, kookt hij en de rest van de dagen kook ik.
    Nu zet ik normaal gesproken (als ik halve dagen werk) alles al klaar. Schil aardappelen en maak de groente schoon etc.

    Nu werk ik deze week nog hele dagen dus dat moet hij nu ook doen :-) Ach dat doet hij zonder mopperen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kook mijn man altijd op zondag, vind ik ook zo lekker. Geniet er maar lekker van en niet schrikken als je wekker morgen gaat ;)

    Groetjes Isaatje

    BeantwoordenVerwijderen