zondag 10 april 2011

Budget boodschappengeld week 14

En er is zomaar weer een week voorbij.
Met vandaag een prachtig zonnetje! Heerlijk weer om te gaan wandelen of fietsen. Gaan we vanmiddag mooi dus even doen, lekker van genieten.

Deze week € 39,50 uitgegeven aan boodschappen. Merkte dat het deze week al wat moeilijker ging als vorige week, want er waren ook duurdere dingen gewoon op. Aardappelen, hagelslag (dat eten we dus wel van venz die vinden wij het allerlekkerst, maar wel meteen €1,69) kipfilet en senseopads. Met deze spullen zat ik zo al aan de €10,-. Ja dan gaat het hard natuurlijk. Maar ik heb het gehaald :-) incl een lekkere taart (zie hieronder) waar ik de jam en abrikozen voor moest aanschaffen.


Wat hebben we gegeten:

Maandag: kipfilet, ijsbergsla met ei en aardappelen
Dinsdag: Ik macaroni, Jh at bij zijn ouders
Woensdag: Ik restje macaroni, Jh hutspot met worst
Donderdag: Jh rest hutspot met worst en ik at bij een collega
Vrijdag: pitabroodjes met kipfilet, champignons, courgette en ijsbergsla (zie recept ergens hieronder!)
Zaterdag: kippen-prei-soep met een worstenbladerdeegbroodje als lunch en kip uit de oven, patat en boontjes als avondeten
Zondag: beef shanghai

Op naar de komende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten