vrijdag 29 april 2011

Hormonster?

Die arme man van mij had het de afgelopen week wel moeilijk. Nou dat zegt hij zelf tenminste. :-)
'Ik ben helemaal moe van deze week'
'Och, hoezo?'
' Omdat jij zo graag elke middag wilt werken, moet ik nu elke middag koken'
' Ja, daar zou ik ook moe van worden! *zucht* Alles staat al klaar, je hoeft het alleen maar op te warmen'
' Ja en ik moet dan óók nog lezen wat er op het pak staat'
' Poehpoeh....'

even stilte

'Ja en dan heb je ook nog rugpijn en buikpijn en ga je vroeg naar bed, gezellig hoor'
' Och schatje, lang leve de vrouw en de maandelijkse gedoetje'
' Phf en dan ben je ook nog saggerijnig'
' Gelukkig ben jij nu zo'n zonnetje in huis'
' Tjonge jij begrijpt er ook niets van'

Nee, gelukkig snappen de mannen ons altijd zo goed :-)

1 opmerking: