dinsdag 26 april 2011

Dat was heerlijk wakker worden!

Gisteren de broodbakmachine weer tevoorschijn gehaald om pizzadeeg te maken. Ik besloot om eens uit te proberen om het zo in te stellen dat je 's ochtends vers brood hebt. Tijdens de reclame van CSI ingredienten in het bakblik gedaan, ingesteld dat het brood om 6:30 klaar moest zijn en afwachten maar.
Om 6 uur draaide ik me een keer om, rook en was meteen wakker. Wat een heerlijk geurtje! Blij Jh wakker gemaakt: 'Hij doet het!!'
En jawel, om 6:30 was het brood klaar en het hele huis rook ernaar. Krijg je ook spontaan meteen trek!











Ons lang weekend begon vrijdag al. De nieuwe wasmachine werd geleverd (de oude ging stuk) en ik moccht een vlindertaart maken:

















Vandaag is pasen alweer voorbij. Wat een heerlijke dagen zo met dit mooie weer.
Eerste paasdag kwamen mijn moeder, broer en schoonzus langs. We kwamen niet verder als de achtertuin en een rondje om met de hondjes. Een 'bijkom' dagje.
Gisteren zouden we naar Ikea gaan, maar door het mooie weer hadden we geen zin meer. Vorige week via marktplaats een fietsendrager gekocht voor €15,- en die hebben we uitgeprobeerd.
Nou ja, eenmaal in de auto hebben we gereden tot Enkhuizen via de touristische route, en besloten om met de auto verder te gaan. Dus de fietsen stonden voor Jan Doedel achterop haha. Maar we hebben de drager wel uit kunnen testen. Gaat prima, ben er blij mee! :-) We waren zo een middag zoet. 's avonds met z'n twee een heerlijke zelfgemaakte pizza gegeten en zo waren we al aan het eind gekomen van pasen 2011.

Vandaag weer de normale week. Al heb ik het gevoel dat het maandag is. Komt ook vast wel weer goed!
:-)

1 opmerking:

  1. Kan me voorstellen dat je dan lekker wakker wordt met al die heerlijke geuren.
    Pracht van een taart weer.
    En ook een mooie machine.
    Wij hebben jaren zo'n fietsenrek in het hok gehad en weinig gebruik van gemaakt, tot de laatse jaren mijn man hem heeft gesloopt tot hij op de caravan pastte en nu gaat hij ieder jaar mee gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen