zondag 4 juli 2010

Een rustig weekend

Vrijdag hadden wij het zomerfeest op mijn werk.
's middags kwamen de kleuters en groep 3 en 's avonds de oudere kinderen.
Wat was het warm! Phff, we waren allemaal een tikkie slomer, zelfs de kinderen.
De oudere kinderen bleven ook slapen, met ons allen in de gymzaal.
Je begrijpt, ik heb weinig geslapen. Door de warmte, geluid en dromende kinderen kon ik niet echt de slaap vatten. Om half 8 ging de wekker weer en na een heerlijk ontbijt werden de kinderen weer gehaald en konden wij gaan puinruimen.
Het was een geslaagd feest! Ondanks het brakke gevoel.
Gisteren kwam Jh me halen en zijn we eerst boodschappen gaan doen. Thuis aangekomen ben ik (na een koude heerlijke douche!) in bed gaan liggen om er paar uur later pas weer uit te komen. Na een paar glazen cola was ik weer aanspreekbaar haha.

Vannacht heerlijk geslapen en ben nu weer net zo fit als anders. Toch gaan we niet veel doen vandaag, wat wassen draaien (doe ik normaal op vrijdag maar goed moest nu werken) en verder lekker niets doen!
Dit weekend heb ik niets gebakken, ja een cake (uit een pak, ohhhhhh!!!!!)
Volgend weekend komt mijn moeder, broer en schoonzus weer gezellig een dagje langs, dan wil ik weer iets aparts en lekkers bakken.
(Heel stiekem wil ik weer een taart met fondant maken, maar dit weer is niet fijn voor het fondant helaas)

Een fijn weekend nog allemaal!

1 opmerking:

  1. Jah, ik gelof dat je gebroken was. Slapen met zoveel kids en dan die warmte.
    Hopelijk heb je vandaag een bij-kom dag.
    Doeg!

    BeantwoordenVerwijderen