maandag 13 december 2010

Kerst in de Vesting












Vrijdag bedacht ik opeens: goh het is goed weer om te rijden, we hebben dit weekend niets bijzonders te doen, dus we kunnen wel naar Elburg gaan. Vorig weekend lukte dat niet ivm gladheid, dus we hadden wat in te halen. Mijn moeder vertelde dat het goed uitkwam, want het hele weekend was er 'Kerst in de Vesting'. Jh kwam thuis en kon meteen zijn spullen pakken ;-) Zo rond half 9 waren we in de stad. Jammer van de regen, maar het was erg leuk en gezellig om te zien. Overal vuurkorven, kraampjes, oude spulletjes, paarden met karren en mensen/kinderen in klederdracht. Het had wel wat, zo in het donker. De hele stad rook naar gebrand hout.
We hebben vooral lekker gekeken en rondgelopen, poffertjes gegeten en toen naar mijn moeders huis. Op een gegeven moment waren we het zat om zo in de regen te lopen. Al was het wel knus, zo samen onder de paraplu haha.
We hebben een heerlijk weekend gehad. Lekker bijgekomen van alle drukte en hectiek. Alleen jammer dat ik zo weinig hoorde, mijn oren zitten al ruim anderhalve week dicht. Wel lekker rustig ;-)

(ps: de foto is gewoon van het internet afgehaald)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten