maandag 6 december 2010

weekmenu week 49

Er is al heel veel sneeuw weg. Alleen nu is het spekglad. Net de stoep achter en voor gestrooid. Kan ik in ieder geval om het huis goed lopen zonder uit te glijden.

Afgelopen vrijdag heb ik al een glijder gemaakt. Mijn oppaskindje van 4 lag helemaal vlak. Ik had het al door dus kon me goed opvangen. Ik heb hard mee gelachen want zie de humor er ook wel van in. Paar meters verder viel mijn oppaskindje. Hebben we ook samen om gelachen. Ach je valt nog zacht in verse sneeuw. Als je nu valt kom je wat harder aan op de grond.

Ons weekmenu voor deze week:
Zaterdag: gebraden kip met patat en appelmoes
Zondag: varkenshaas met pepersaus uit de oven, aardappelschijfjes, appelmoes en sperciebonen
Maandag: aardappelen, bloemkool en gehaktballen
Dinsdag: boerenkool met worst
Woensdag: spaghettini met gehakt en een zak wokgroenten
Donderdag: broccoli met spekjes en champignons uit de wok, krieltjes en vlees
Vrijdag: tagliatelle met champignonne roomsaus en hamreepjes

Vandaag een dag vrij! Heerlijk. En ik hoef niets in huis te doen, dat hebben we van het weekend al gedaan. Vanochtend al de was opgeruimd en de vaatwasser geleegd en dat was het voor vandaag. Alleen nog even boodschappen doen en dan gaan bedenken wat voor leuks ik voor mezelf ga doen. Wat een luxe!

1 opmerking: