maandag 31 januari 2011

60 jaar

Dat is mijn moeder gisteren geworden. Vrijdagavond gingen we na het werken meteen richting Gelderland. Meestal gaan we op zaterdagochtend, maar dit keer zouden we al vroeg bij de fotograaf moeten zijn. Ja , wij zijn op de foto geweest! Samen met mijn broer en schoonzus, als kado voor mijn moeder.
Het ging sneller dan gedacht en Jh en ik mochten ook even samen op de foto. Dat gebeurt niet zo vaak... vind het normaal te duur om 'zomaar' even op de foto te gaan. Maar nu stonden we er toch haha.
Mijn moeder vond het kado geweldig, wij zullen straks een mooi plekje aan de muur krijgen. Zelf wil ik nog een foto van onszelf en van ons vieren bestellen voor bij ons aan de muur.

Vrijdag had ik nog snel even een taartje voor haar gemaakt, om gisterenochtend bij de koffie op te eten:













gevuld met een laag caramel en een laag stroopwafel, afgesmeerd met amandel botercreme. Mjam:-)

Vandaag 'bijkomen' van een druk weekend vol visite, feest en heen en weer rijden.
Donderdag en vrijdag had ik het hele huis al schoongemaakt dus vandaag alleen wat boodschappen gedaan en wat opgeruimd.
En ja, wat cupcakes bakken en maken straks, als een bedankje voor een collega.

1 opmerking:

  1. Mooie taart en nog geluk gewenst met de verjaardag van je moeder. Die foto's zijn zo leuk voor een moeder om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen