maandag 31 januari 2011

Make up













Normaal gesproken heb ik door de weeks alleen mascara op.
Naar feestjes doe ik er ook oogschaduw bij en dat is het wel.
Zaterdagmiddag een middagje gewinkeld (Lees: drie winkels bekeken en voor de rest in een kroeg wat gedronken en bijgepraat) met L. De hema was 1 van de weinige winkels :-)
Ik zag hele leuke paarse kleur nagellak. Normaal zou ik er niet eens een oog op hebben laten vallen, maar het treft dat ik de laatste tijd best vaak wat paars aan heb qua kleding. En daar paste de nagellak precies bij.
Toen zag ik het afprijsrek.
Schade:
- 2 mascara's
- 1 bruine oogschaduw
- 1 groen/bruine oogschaduw
- 1 doosje met bruin, roze oogschaduw
- 1 lippenstift

Allemaal voor €0,50 per stuk. Ze waren flink afgeprijsd.
Om het af te maken wat poeder gekocht en voor een paar euro kan ik er weer maanden tegen aan.

Dus zoek je nog make up, naar de Hema toegaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten