maandag 4 oktober 2010

Dierendag

Vandaag is het dierendag! Nu heeft Indy sowieso niets te klagen, want eigenlijk is elke dag dierendag voor haar. Ze word genoeg verwend, maar zo hoort het ook! Een dier heb je voor het leven en daar moet je goed voor zijn.

Nu voelde ik me vanochtend wel even een slecht vrouwtje. Ze moest juist vandaag haar jaarlijkse cocktailprik hebben. Dat krijg je met maar 1 vrije dag deze week. Indy vind alles leuk daar. De assistentes, de wachtkamer, de mensen die er al zijn toevallig. Maar de lol vergaat als ze op de onderzoektafel word gezet. Dan is ze zo mak als een lammetje. Het koekje wat ze van de dierenarts krijgt word genegeerd. Het is ook omkoperij, ik zou er ook niet in trappen. Ze kruipt helemaal tegen mij aan en geeft een krijs als het prikje erin zit. Ach tranen zitten bij het vrouwtje ook hoog :-( Maar het is zo weer voorbij. Omdat het dierendag is vandaag kreeg Indy een soort frisbee mee en een tasje met wat folders, zakje brokjes en een vingertandenborstel.

Natuurlijk heb ik ook wat voor d'r gekocht. Als troost voor het prikje, maar ook omdat ik zo blij met d'r ben!



3 opmerkingen:

  1. Als ze altijd al wordt verwend is het niet erg, een prikje hoort er nou eenmaal bij. Het komt wel goed met Indy, he zo heet de hond van de buren ook. Die is wel veel groter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's van Indy. het is een schatje om te zien. En hij mag echt verwend worden!

    BeantwoordenVerwijderen