zondag 31 oktober 2010

Taartjes

Ondanks de drukke weken toch af en toe een taartje kunnen maken.
Het taartje met de zwitserse vlag was voor mijn oom. Hij werd 45 jaar en 'zeurde' al maanden om een taartje. Hij werkt voor een zwitserse baas, dus een taart was zo bedacht. Gevuld met jam en banketbakkers room.
Hello kitty taart was voor een meisje wat 3 werd. Wat een gepriegel zeg, dat zwarte lijntje en een puzzelplaatje. Maar vind hem erg leuk geworden! Ook gevuld met jam en banketbakkers room
Het andere taartje is een uitprobeersel. Gewoon voor onszelf, voor dit weekend. Het is een chocoladebiscuit gevuld met chocolade ganache. Nieuwe uitstekers geprobeerd. Ging wel veel verkeerd, de taart was hoger, maar goed, is toch voor onszelf haha. Ben benieuwd hoe die smaakt!

Ik ben nog bezig om een lekker drie gangen menu te verzinnen. Ik werd laatst getikt, dus ik ben er mee bezig!




4 opmerkingen:

  1. was al benieuwd naar het hello kitty taartje. dus keek al iedere x hier! ik vind hem supermooi geworden! de andere 2 ook!
    goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ziet er weer geweldig lekker uit. Leuk die Hello Kitty, kan me voorstellen dat het een gepriegel was, maar ik vind geweldig en de kleine meid vast ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak jij toch een mooie taarten!

    groetjes Puk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat zien ze er mooi uit,

    Die hello Kitty is echt geweldig. ( de ander ook )

    Gr Deboor

    BeantwoordenVerwijderen