vrijdag 5 november 2010

Heeft u alles wel aangeslagen?

Sinds een paar weken staat hier een groentenboer bij de winkels. Alleen op donderdag.
Maar door druk zijn en werk kwam het niet eerder van terecht om even te kijken.
Gisteren nam ik wel even de tijd om te kijken. Je mag zelf de spullen pakken en aan het eind van de rit staat een kassa.
Ik had een bloemkool, grote tros bananen, 4 tomaten, 2 handen taugé en een dikke prei.
En ik moest €2,65 afrekenen. Ik vroeg aan de vrouw of ze alles wel had aangeslagen. Ja dat had ze. ze gaf me de bon mee en ze had inderdaad alles aangeslagen. Maar wat goedkoop! Voor wat ik had.
Ik ga volgende keer dus elke donderdag even tijd maken want zelfs bij lidl zou ik duurder uit zijn geweest. (En het feit dat ze geen taugé hebben)

Wat kun je dan blij zijn met zo'n 'vondst'. Helaas hebben we verder geen markt, maar wie weet in de toekomst.

Voor de rest was deze week weer lekker druk gevuld. Eigenlijk iets te druk want we hebben allebei slaap te kort. Dat is het grooste nadeel van verbouwen, je bent er zo druk mee dat slaap (en bij Jh soms ook het eten) wel het laatste is waar je tijd voor hebt. Vanavond gaan we vroeg naar bed hebben we besloten. Even lekker bijslapen.

Ook had ik tussendoor nog 26 cupcakes om te maken. 15 jongens en 11 meisjes.
Het meisje voor wie ze waren was er erg blij mee. Zo had ze een heerlijke en mooie traktatie om uit te delen.

5 opmerkingen:

  1. Ik dacht van de week ook, is alles wel aangeslagen ;-) Was opeens een stuk minder kwijt voor de weekboodschappen. Klopte ook wel, ik was een hoop vergeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cupcakes! Ik ben niet zo'n held in bakken. Ze zijn prachtig.

    Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige cupcakes.

    Dat had ik vorige week in Ikea. We gaan daar dan altijd iets eten en deze keer was het voor 2 volwassen porties, drank, koffie en een appeltaart acht euro. Bleek dus net die dag alles aan de helft. Dat wisten we niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke adresjes meer. Geweldig wat maak je mooie dingen elke keer. Zien er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marti

    je kent mij. Kom je eens langs?

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen