zaterdag 27 november 2010

Weekmenu week 48

Zo, nog een paar weken en heb een jaar lang elke week een weekmenu 'bedacht'! En dat bevalt me prima haha :-) Gaan we in 2011 dus gewoon mee door.

Zaterdag: turkse pizza met kebab als avondeten en kippensoep als lunch
Zondag: aardappelen, spinazie, eitje en vissticks
Maandag: hachee met aardappelen en rode kool
Dinsdag: Bami goreng
Woensdag: Jh rest hachee en ik rest bami
Donderdag: gebraden kip, aardappelschijfjes en groenten
Vrijdag: broodje hamburger met ijsbergsla, uienringen en saus

Ik hoef deze week alleen de groenten voor deze week te halen. De rest heb ik nog in de voorraadkast of de vriezer (hachee vlees lag vorige week met 30% korting bij de lidl, dat scheelt! heb 3 pakken meegenomen)
Verder moet ik gewoon de wekelijkse boodschappen halen. Zoals brood, zuivel, vleeswaren en fruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten