maandag 8 november 2010

Weekmenu week 45

Zaterdag: rijst met kipfilet en tomaat room sausje
Zondag: Sucadelapjes, aardappelen en worteltjes
Maandag: Turkse pizza met shoarma en groenten en sla
Dinsdag: Sucadelappen, aardappelen, bloemkool en broccoli (restjes)
Woensdag: Ik eet ergens anders. Jh eet boerenkool met worst
Donderdag: Spaghetti bolognese met gehakt en groenten
Vrijdag: marokkaanse gehaktballen, opgebakken aardappelen en groenten

Ik hoef deze week weinig boodschappen te doen. Alleen voor woensdag boerenkool. Voor de rest heb ik alles nog op voorraad en in de vriezer liggen.
Donderdag haal ik weer fruit, dat raakt wel op.
Morgen een brood halen bij 't stoepje.
(oh ja schiet me wel te binnen dat ik nog minstens 50 snoepjes moet kopen voor sint maarten. Dan heb ik er 300, hopenlijk heb ik genoeg)
Dus ik zie toch wel een supermarkt deze week :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten