zaterdag 24 april 2010

(goede) Aanbiedingen

Ik vind dat er deze week een paar goede aanbiedingen zijn in de supermarkten.
Zo heeft c1000 kippenpoten in de aanbieding. Gekruid en ongekruid, ik heb er 8 voor
€4,-
Ook ben ik geslaagd voor hagelslag en pindakaas voor €1,- per pot/pak. Pindakaas hebben we altijd van CalvĂ© omdat we de goedkopere merken echt niet lekker vinden. Ook hagelslag hebben we altijd van venz. Normaal ben ik niet zo merkbewust maar sommige dingen hou ik me trouw aan. Dan is zo'n aanbieding wel erg fijn.
Ook gebruiken wij witte reus voor de badkamer en keuken. Na verschillende merken vinden wij dit het fijnste. 2 halen 1 betalen actie. Dus voorlopig kunnen we weer schoonmaken haha.
Net nog even bij Deen geweest, kilo rundergehakt voor €2,50 en 3 zakken perfect chips voor €1,76 en danoontje toetjes afgeprijsd naar €0,25
Qua groente/fruit ben ik ook geslaagd, in de vorm van hand sinaasappelen €1,89 per zak en asperges €2,99 per 500 gram. (Kost mij €1,54, want wij eten lang geen 500 gram op)
Ook heeft de c1000 margarine in de aanbieding. 500 gram voor €0,59.

Deze maand raakte heel veel spullen op. Spullen wat we ook langere tijd gebruiken, denk aan ketjap en maggi bijvoorbeeld. Ik moest dus weer veel in slaan, wel fijn dat alles weer aangevuld is en ik kon bij c1000 deze week goed slagen. Dat is een stukje omrijden wel waard.
Hopenlijk komen er de komende week weer een paar goede aanbiedingen voorbij.

Al heb ik wel een instinker gevonden bij c1000. De reclame was: 2 zakken ribbelchips voor €1,50. Kijk ik op het prijskaartje bij het vak: €0,76 cent per zak. Zullen er mensen ingetrapt zijn? Je bent maar €0,02 cent goedkoper uit haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten