donderdag 1 april 2010

Hoera!!













Mijn blog is al 1000 keer bekeken, wat vaak hé!

In het begin had ik niet kunnen indenken dat mijn blog zovaak bezocht zou worden.
Erg leuk!!

Verder gaat het HSG onderzoek morgen niet door. Je mag niet meer vloeien en helaas, dat doe ik nog steeds. Het werd óf een maand later óf een week later maar dan moest ik wel anti conceptie gebruiken. Nou daar begin ik dus niet aan, na 2,5 jaar niets te gebruiken. Dus wij wachten 'gewoon' een maand en dan bel ik weer. Die ene maand kan er dan ook nog wel bij *zucht*

Wel een voordeel, ik kan op mijn gemakje mijn moeder ophalen. Vanavond heb ik eerst een workshop taarten maken (natuurlijk laat ik het resultaat hier zien!!:-)) en rij daarna meteen door naar Gelderland. Morgen op de terugweg gaan we even Enkhuizen in. Mijn moeder wou daar een keer kijken en nu hebben we toch de hele dag.
Ze blijft het hele weekend, gezellig!

Bloemetje op de foto hebben we gekregen van mijn schoonmoeder, lief he!! :-)

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat het uitgesteld is. Zit je er nog langer tegen aan te hikken. Dat taarten maken is wel leuk! Ik ben heel benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefliciteerd met 1000 kijkers ;-)
    en op naar de 100.ooo :-)

    BeantwoordenVerwijderen