woensdag 14 april 2010

Van alles en nog wat












Ik begin met het goede nieuws. Jh's moeder is maandagavond thuis gekomen! Een klein feestje hier, dit is toch een eerste grote stap. Maar nu gaat het verwerken pas echt beginnen en natuurlijk het revalideren. Ze houd zich nog groot, maar hoe lang dat nog gaat duren? Het is ook niet nix allemaal wat er gebeurt is. Vanavond gaan we weer kijken bij haar hoe het gaat en of we nog kunnen helpen.
Met ons gaat het ook elke dag wat beter, al kunnen we er nog niet bij wat er gebeurt is. De woede zit er ook nog in, bah ik heb heel wat afgevloekt de laatste week. Elke keer als je de wonden ziet kan ik hem zelf wel wat aandoen. Gelukkig kunnen we , ook als familie, er goed over praten.

Gisterenavond heeft Jh onze nieuwe fietsen rijklaar gemaakt. De eerste week was hij nog druk met de berging en de tweede week gebeurde het met zijn moeder. Gisterenavond had hij verder niets te doen en besloot om de banden op te pompen, zadels op de goede hoogte te doen, fietstassen eraan. Naja die fietstassen heb ik uiteindelijk gedaan want hij snapte maar niet hoe dat eraan moest haha.
Net met de fiets even een rondje gereden (dokter om een recept weg te brengen,pinautomaat, supermarkt) en wat heb ik prinsheerlijk gereden. Ik hoorde helemaal niets!! Geen geratel van de ketting, kon met 2 remmen remmen ipv 1 omdat de ander vast blijft zitten haha. Zalig! En even wennen aan 7 versnellingen, heb ze allemaal even geprobeerd. Mijn oude fiets heeft ook een nieuwe bestemming gekregen. De dochter van een collega van Jh zocht nog een fiets voor op het station. Nou, mijn oude beestje is daar mooi geschikt voor. Ze mocht hem zo meenemen, maar kreeg van haar een hele mooie plant. (Zie foto!)

Deze week ook druk op het werk, heerlijk! Gisteren moest ik weer terug voor een herhalingscursus EHBK (Eerste hulp bij kinderen) Ik ben weer goedgekeurd voor een jaar haha. Meteen door naar een overleg en daarna werken op de groep. Vandaag nog een lange middag en morgen een korte dan breekt het weekend alweer aan. De kinderen beginnen me steeds beter te kennen en ik voel me al helemaal thuis op mijn nieuwe plek. Dat geeft gewoon energie.

Nu ga ik even de paastakken (ja ze staan nog, nog geen tijd gehad) opruimen. Word hoog tijd haha. :-)
Iedereen een fijne dag toegewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten