dinsdag 9 februari 2010

Bezoekjes...

....aan het ziekenhuis. Volgens mij zie ik de lieve vrouwelijke gynecealogen (vast verkeerd geschreven dus voortaan schrijf ik alleen gyn!) nog vaker dan mijn eigen moeder. Gisteren was het weer eens zover.
Ik kon niet met de bus, omdat ik meteen 's middags moest werken dus met de auto. Ik ben echt geen held op de snelweg. Mijn handen gaan op een gegeven moment pijn doen van de spanning en mijn hart zit ergens op een plek waar het niet hoort. Maar soms moet het en nu dus ook. Opgelucht haalde ik adem toen ik op de parkeerplaats stond. Eerst lopen klungelen bij de parkeermeter. Ik had alleen €2,20 en er gaat €2,10 in. €2,20 pakte die niet. Ellende ding, waarom niet gewoon €2,-? toch veel makkelijker. Maar een lieve meneer kon wel wisselen.
Stukje lopen naar het ziekenhuis, kom ik de buurvrouw tegen. Elke keer als we in het ziekenhuis zijn komen we wel een bekende tegen haha.
Ik kreeg nu weer een vrouwelijke gyn, alleen niet mijn eigen want die was er die dag niet. Maakt niets uit, als ze maar niet zo krengerig doen als de gyn van 2 jaar terug.
Ik kreeg de bloeduitslagen en een samenlevingstest. Bloed was goed (ik had ook niet anders verwacht, want 2 jaar geleden was alles ook goed)
De samenlevingstest was ook goed, alles zag er keurig uit. Het viel me allemaal weer reuze mee.
De volgende onderzoek gaat niet zo leuk verlopen. Ik krijg dan een HSG onderzoek. Dan gaan ze de eileiders doorspuiten met een vloeistof, kijken of alles open is enzo. De volgende keer mag Jh dus mooi mee, want ik zie er nu al tegen op. Wanneer dit gaat gebeuren is nog af te wachten op wanneer ik ongesteld word. Ja, de mmm is vooral veel wachten! Maar dat hebben we er voor over!:-)

1 opmerking:

  1. Fijn dat alles er goed uit zag. Ik vind rijden op de autobaan ook stresserig. Op de ene baan rijden ze eigenlijk te langzaam, en op de andere baan jagen ze je op.

    BeantwoordenVerwijderen