maandag 8 februari 2010

Weekmenu week 6

Zaterdag: Verse zelfgemaakte kippensoep
Zondag: Tagliatelle met champigonne roomsaus en hamblokjes
Maandag: Spruitjes, aardappelen en een tiroler snitzel
Dinsdag: hamlappen met paprika roomsaus en rijst of aardappelen
Woensdag: zelfgemaakte pizza
Donderdag: vispakketjes uit de oven met krieltjes
Vrijdag: Broodje verse hamburger

Onze lidl gaat dicht! Naja dicht; 2,5 week om te verbouwen. Dichtsbijzijnde is dan Anna Paulowna en dus niet lopend te doen. Helaas, ik haal toch elke maandagochtend mijn groente, fruit en zuivel bij de lidl. Afgelopen zaterdag al wat houdbare dingen gehaald zodat ik wat in voorraad heb. Deze week hoef ik niet veel bij te halen. Ik heb nog genoeg in voorraad. Alleen brood, groente, zuivel en vleeswaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten