zondag 28 februari 2010

Een normale zaterdag



De zaterdag vind ik altijd 1 van de leukste dagen. Het begin van het weekend, alle winkels nog open, je kunt gaan en staan waar je maar heen wilt, wat schoonmaken en rondscharrelen in huis. Uitslapen zit er nooit in want om 9:00 uur sta ik altijd in de sportschool. Gisterenochtend voor het sporten het oliestelletje schoongemaakt en aangestoken. We hadden zin in draadjes vlees en dat was een mooie kans om het oliestelletje uit te proberen. Vlees eerst op het gasstel aan laten 'schroeien' of hoe je dat ook noemt. Daarna op het oliestelletje. Na het sporten kwam ik thuis en het rook heerlijk. Tegen 12 uur uit gedaan want het ging sneller dan ik gedacht had.
's middags een boterkoek gebakken, wat opgeruimd en naar mijn schoonouders geweest.
Daarna hadden we geen internet, heeft geduurd tot gisterenavond laat. 's avonds gewoon lekker samen tv gekeken, al moet ik eerlijk bekennen dat ik al vrij snel in slaap viel. :-)
Vandaag gaan we op visite bij N, haar huisje bekijken! Ik heb er zin in!

2 opmerkingen:

  1. DAnk voor je reactie op mijn blog! Ik kom hier ook zeker lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm wat een lekkere dingen kom ik hier tegen :-) Ik kom zeker eens vaker kijken.

    BeantwoordenVerwijderen