woensdag 24 februari 2010

Kringloop



Vandaag was mijn vrije dag. Deze week werk ik 4 volle dagen omdat de kinderen vakantie hebben en dus de hele dag opvang krijgen. Dus extra genieten van de vrije dag. Jh had ook nog een dag vrij, hij hoeft alleen maar morgen en vrijdag te werken deze week. Heerlijk zo'n dag extra samen!
Nu wil ik al weken naar de kringloop in Den Helder (rataplan) Maar telkens door drukte en sneeuw/ijzel/gladheid kwam het er niet van. Maar vandaag wel.
We hebben heerlijk lopen neuzen door alle spullen.
Onze buit: 2 dikke kookboeken, 2 weckpotten, een tosti-ijzer voor op het vuur en een emailleschaal. En dat voor in totaal een bedrag van €6,-. Ik zocht eigenlijk een mand voor mijn wol maar ben daar niet in geslaagd. Ik loop er vast wel een keer tegenaan.
Na de kringloopwinkel nog even de stad ingeweest. Even heerlijk door de stad slenteren. Buit: mini muffon bakvorm, een invetkwast en oreo koekjes!
Net op de bank even de kookboeken doorgebladerd en ik zit weer vol met (gezonde) recepten.
Volgende keer gaan we weer naar de kringloopwinkel, we vonden het beide geslaagd!:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten