zondag 16 mei 2010

Feestje

Zaterdag waren mijn broer en schoonzus een jaar getrouwd. Wat is dit jaar omgevlogen! Wou mijn broer eerst een catering inschakelen, maar dat vond ik onzin. Ik vind het ook leuk om eten te maken dus bood aan (wellis waar met hulp) om dingen te maken. Vond hij ook goed..:-)
Samen kwamen we uit een op een menu en gingen we eerst vrijdag naar de Hanos. Mijn broer heeft een eigen bedrijf en heeft dus een pasje. Gut, wat een walhalla. Ik kijk elke keer weer mijn ogen uit, Jh ook maar dan bij de diepvries spullen haha. Na de hanos zijn we nog naar de gewone supermarkt geweest om de rest te kopen.
Zaterdagmiddag zijn we aan de slag gegaan met dit als resultaat:

gehaktballetjes in lekkere jus






Gegrilde kipfilet aan een stokje in satésaus






Nasi met vlees, prei, kruiden, ei en ham



Een schaal huzaren salade en ook een schaal rundvleessalade




visschotels (niet zelf gemaakt haha, maar gewoon besteld)



Verder hadden we nog een beenham uit de oven, sla, stokbrood, patat, krieltjes, bitterballen, fircandelletjes, sausjes. Het was heerlijk!
Ook was het een gezellige avond, zaten warm in een tent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten