zondag 2 mei 2010

Weekmenu week 18

Zaterdag: 's middags aspergesoep met verse asperges en 's avonds pannekoeken
Zondag: Aardappelen, spinazie, worteltjes, gehaktballen, soort ham en gekookte eieren. Vanilleijs, banaan, slagroom en chocoladesaus als toetje. We kregen mijn familie te eten dus van alles wat.
Maandag:













Dinsdag:












Woensdag:












Donderdag:
Aardappelen, bloemkool en vissticks
Vrijdag:












Deze week hoef ik weinig te halen.
Salami en champignons voor de pizza, witlof en groente voor dinsdag.
Voor de rest heb ik alles nog in de voorraadkast of vriezer. Fruit heb ik ook nog genoeg, al zijn deze week de aardbeien in de aanbieding bij Deen (2 dozen voor €2,50) die wil ik wel halen. Ook is het brood en zuivel op dus dat moet ik ook nog bijhalen.
Deze week hele dagen werken ivm de kinderen die vrij zijn (en dus de hele dag opgevangen worden) dus dat gaat gezellig worden! Heeft wel weer even wat aanpassing in het huishouden nodig, maar dat is allemaal goed te doen. Al lig ik op vrijdagavond dan altijd voor pampus haha :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten