zondag 30 mei 2010

Helaas...

Roemenie heeft niet gewonnen maar werd wel derde!!
Dit gaat natuurlijk over het eurovisie songfestival.
Duitsland heeft gewonnen, terwijl de zangeres niet eens goed een engels liedje kan zingen. Heel vaag. Maar ik heb weer genoten.

Vandaag is er in de binnen stad van Den Helder een markt en een oude auto show. Ik hoop dat het weer wat mee gaat vallen vandaag zodat we even kunnen kijken. Ik vind het heerlijk om over markten te slenteren en Jh vind oude auto's altijd wel interressant. Nou twee vliegen in 1 klap dit keer.

Net weer de folders bekeken en het valt me op dat de laatste tijd alleen maar snaaidingen in de aanbieding zijn. Natuurlijk alvast voor het voetbal. Op de laatste pagina van een folder (Ik neem even Deen als voorbeeld) vind je dan hooguit 2 vlees aanbiedingen en 1 groente aanbieding en 1 fruit aanbieding. De laatste 2-3 weken vind ik het dan ook moeilijk om goedkoop aan seizoensgroente en fruit te komen. Vorige week was de broccoli (Deen) en de spinazie (Lidl) in de aanbieding en deze week andijvie (Deen). Maar dat lusten we al niet dus dat schiet niet op. (Jh lust wel graag andijvie stamppot maar heeft nu geen zin meer in stamppotten)
ze mogen van mij wel meer groente en fruit in de aanbieding doen, is een stuk gezonder dan al die snaaidingen voor het voetbal!

1 opmerking:

  1. Viel mij ook op van de groente en fruit,
    Hoop dat het snel weer komt, Gisteren op de markt in Hoorn lekker aardbeien gehaald vooral onze dochter is er gek op.

    Songfestival heb ik niet gevolgd, vond het liedje van Nl echt geen kans maken dat ik niet ben gaan kijken.

    Veel plezier vandaag,

    Hier vandaag binnen klussen, ( nog 1 kamer binnen en wat deuren en dan is de tuin aan de beurt :D )

    Gr Deboor

    BeantwoordenVerwijderen