zondag 9 mei 2010

Give Away, Knipmode

Af en toe kijk ik eens op www.gratiz.nl of er nog leuke acties zijn.
Zo zag ik vorige keer een linkje staan met als titel: gratis tijdschriftenpakket.
Wat moest je er voor doen: Een staigair bij Sanomauitgever moest een onderzoek doen. Zij wou graag een foto van je vervoersmiddel, koelkast, laptop/pc, kledingkast en make up tafel en in ruil daarvoor kreeg je een gratis tijdschriften pakket.

Zo gezegd zo gedaan en gisteren viel het pakket op de mat.
Wat zat erin:
- 1 libelle twv € 2,75
- 2 keer de Yes twv € 4,-
- 1 keer Margriet twv € 2,75
- 1 keer knipmode twv € 6,95

De tijdschriften zijn wel een paar weken oud maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb de leesmap vorig jaar opgezegd en koop zelden een tijdschrift dus heb deze nog niet gelezen.

Alleen nu komt het: Ik heb niets aan deze knipmode:









Het is een vrij nieuwe uitgave, van april 2010 namelijk.
Ik wil hem graag doorgeven aan iemand die er wel mee wil werken en dus wel gaat gebruiken. Zo ongebruikt hier liggen vind ik zonde.
Heb je interresse zet dan je naam hieronder. Volgende week zondagavond kijk ik wie er gereageerd heeft. Is het er maar 1, heeft zij geluk, zijn er meerdere dan loot ik zodat het eerlijk blijft.
Wat ik ook wel leuk zou vinden, als je een volger bent. Of anders een volger wilt worden.

2 opmerkingen:

  1. Vanaf nu ben ik dus je volger, want dat zou ik nou ik zonde vinden dat die knip daar ongebruikt blijft liggen. Ik gun hem van harte aan anderen hoor. Het is niet dat ik daarom volger ben geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Heb zelf een abonnement gehad op de Knip van 1996 t/m 2000 en ben daar nu weer in begonnen met bladeren en ben met mijn eerste creatie sinds jaren bezig (wikkelblouse). Grappig om te zien dat dingen van 15 jaar geleden nu ook gewoon in de winkel hangen!

    BeantwoordenVerwijderen