dinsdag 4 mei 2010

Wil je even...

naar mijn kont kijken?

'Pardon'? Ik heb welgeteld 1 stap binnen gezet of ik krijg deze vraag naar mijn hoofd geslingerd.
Daar zit je ook echt op te wachten na een dag werken.
'Wat is dit nu weer voor vraag ipv Hoi Schatje Lekker Gewerkt'?
' Ja mijn kont doet zeer en ik was bijna dood vandaag'.
'Oh ja, en mijn knie ligt ook open'!

Jh was op zijn werk beton aan het storten en de betonpomp kantelde naar voren. De twee armen zijn 2 meter de grond in geboord en daardoor ging de betonpomp kantelen.
Jh stond net onder de slurf te trillen. Zijn baas stond naast hem en trok hem weg en Jh viel tegen de bekisting aan. Naja ergens tegenaan waardoor hij nu dus wat mankementen vertoont.
1 sec later knalde de slurf tegen de grond.
Hij stond even helemaal te trillen. Gelukkig stond zijn baas naast hem anders was het echt afgelopen met hem. Phff zijn engeltje op de schouder was iig niet op vakantie!
Zijn kont is niet blauw, wel een plek bij zijn stuitje. Zijn knie wat open zou liggen viel mee. Een heel klein plekje aan de zijkant.
(Echt een mannen ding hé, dingen erger maken dan dat ze zijn!)
Toch doet het hem alles best zeer.
' Ja, mijn baas zei nog: laat je maar door je vrouw masseren'.
Ja schat en dat doen we dan even! Gelukkig kan ik je nog masseren!
Bah, als de baas er niet stond... Wil er niet eens aan denken :-(

1 opmerking:

  1. Gelukkig goed afgelopen, je moet er niet aan denken wat er wel niet had kunnen gebeuren.

    Hier ook zo'n man die om het minste of geringste denkt dat er heel wat aan de hand is :D
    ( en als er echt iets is valt het wel mee :D )
    Denk niet dat ik ze ooit zal begrijpen.

    Sterkte,

    Gr Deboor

    BeantwoordenVerwijderen