donderdag 20 mei 2010

Puzzelrit

2 jaar terug hadden een paar vrienden van ons een idee. Een auto puzzelrittocht voor de hele vriendengroep. Ze hebben een route uitgestippeld met vragen en opdrachten en wij moesten dat rijden. We werden in teams gezet (natuurlijk niet met je eigen vriend/vriendin/man/vrouw) en na de tijd was er een BBQ. Wat was dat geslaagd! Zo geslaagd dat we hebben besloten om elk jaar een puzzelrit te organiseren. Elk jaar word er besloten welk koppel er het jaar erop moet gaan organiseren. Vorig jaar werd er besloten dat de team die laatste werd in 2010 moest gaan organiseren.


nou raad eens wie er laatste werd?


Ik haha. (Ik viel flauw en daarna waren we de weg kwijt!)Samen met vriend R. moet ik dit jaar dus een mooie route bedenken door de kop van Noord-holland/West- friesland.
Ik vind het nu al leuk. Gisteren togen we samen in de auto om zomaar ergens heen te rijden. En we hebben een leuke route gevonden/bedacht. Nu nog opdrachten en vragen en dan issie helemaal af. Kost wel heel wat voorbereiding maar het is de moeite waard. Zo komt de vriendengroep weer eens allemaal bij elkaar.
De rest vertel ik als het voorbij is, want straks vertel ik weer te veel. Allemaal diep geheim haha.

1 opmerking:

  1. Belangrijk hoor, zo hou je contact met elkaar, gezellig toch, geniet ervan;]

    BeantwoordenVerwijderen