vrijdag 28 mei 2010

Nachtbraker

Ik moest gisteren oppassen en zo kwam het dat ik rond 1 uur op bed lag.
6 uur gaat de wekker weer en was nog erg moe toen ik wakker werd. Naja wakker werd... Jh begon tegen me te praten en kreeg alleen wat gemompel terug haha. Ik sliep daarna ook meteen weer in. Ik ben dat helemaal niet gewend zo laat in bed :-)

Ik heb nu weekend, heerlijk! Dinsdag hoef ik pas weer te werken. Mijn nieuwe contract gaat volgende week in, dat betekend 2 dagen werken. Maar heb alweer wat datums in mijn agenda staan om te kunnen invallen.
Er zit nu een was in de wasmachine en die ga ik straks buiten ophangen. Zonnetje schijnt al heerlijk hier.
En ik ga straks naar de kapper! zo eens in de 5-6 maanden *schaam* ga ik naar de kapper. Dan is het weer heerlijk kort en zo krijg ik waar voor mijn geld. Ik ga natuurlijk niet alleen voor puntjes naar de kapper, er gaat dan meteen een hoop af ;-)

Gisteren uitslag gekregen over Jh's 'zwemmertjes'. Alles is goed! Een hele opluchting voor zowel Jh als mijzelf. We hebben wel 4 maanden op de uitslag moeten wachten en zou eigenlijk nog langer worden. Maar vond het al lang genoeg duren dus de gyn belde Jh op met de uitslag. Weer een onderzoek goed afgesloten!

Ja en dan krijg ik vanmiddag mijn nieuwe speeltje, gne gne. Ben zo benieuwd! Maar eerst even alles stofzuigen en dweilen. En vanmiddag wat lekkers bakken voor het weekend.

Allemaal een fijn weekend toegewenst en succes met alle plannen!

2 opmerkingen:

  1. Heftig he al die onderzoeken.
    Zoals je op mijn blog kunt lezen hebben wij 12 jaar gewacht op mijn dochter.
    En wij hebben al onze onderzoeken in Dijkzicht gehad, echt een heftige periode.
    We zijn er na haar geboorte nog weer naartoe geweest en alles is nog steeds het zelfde als voor dat ze werd geboren.
    De kans dat er een nummer twee komt is dus ook heel klein.
    Bij ons zijn er wel aantoonbare afwijkingen gevonden, aan de ene kant balen maar aan de andere ook eindelijk zekerheid.
    Veel sterkte met alles, en we blijven het volgen.

    GRoeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn van die zwemmertjes, ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat komen. Wat duurt zoiets dan toch altijd akelig lang.
    Leuk speelgoed.

    BeantwoordenVerwijderen