maandag 1 maart 2010

Weekmenu week 9

Zo of dat het al weer even maandag is!!
Net een vergadering gehad en in de auto even bedacht wat we allemaal gaan eten deze week en natuurlijk wat we al gegeten hebben dit weekend.

Zaterdag: draadjesvlees, aardappelbolletjes en boontjes
Zondag: nasi met gemarineerde kipfilet, zelfgemaakt.
Maandag:stoofperen, biefstukje en aardappelen voor Jh, rest nasi voor mij.
Dinsdag: hollands pannetje met gehakt en broccoli en aardappelen.
Woensdag: zalm uit de oven met aardapschijfjes en groente
Donderdag: gewokte broccoli, spekjes, champignons en kruiden met tagliatelle
vrijdag: andere helft van de tagliatelle met champignonne saus

Zo nu snel aan de poets, want vorige week heb ik 4 hele dagen gewerkt en dan loopt het huishouden toch achter. Deze week weer normale uren, dus alleen de middag werken, dus kan weer wat gaan doen! De was is al weggewerkt, niet dat we veel hebben met 2 personen, maar het stapelde zich wel op. Dus ik ben even weg :-)

3 opmerkingen:

  1. Lekker weekmenu. ja, als je vier dagen werkt stapelt het zich op als je 's-avonds tenminste niks doet. Dat is hier na twee dagen al.

    ik heb het zelfde oliestelletje als jij maar er nooit over nagedacht om er iets mee te doen. Wat voor olie heb je er in? ( foto bij jou - zaterdag)

    Groetjes: Aritha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aritha,
    Ik gebruik gewone lampenolie. Stinkt niet en is niet duur. En het gaat perfect met lampenolie!
    Gewoon het stelletje weer eens voor de dag halen en in het zicht is zo leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen