dinsdag 1 juni 2010

Zeehond

Ik ben de laatste dagen veranderd in een zeehond. Ik hoest de longen uit mijn lijf. En aan het eind van de dag zijn mijn longen moe en hoor je alleen een raar geluid haha. Ik merk ook dat ik extra benauwd ben en dat voelt niet fijn. Ik ben bang dat ik weer aan de zwaardere astma medicijnen moet. Eigenlijk moet ik dat al, maar omdat we bezig zijn om zwanger te worden mag ik die zwaardere medicijnen niet. Ik mag ze wel, maar dan moeten we dus stoppen om zwanger te worden. Zolang ik nog geen astma aanvallen krijg gebruik ik dus niet de zwaardere medicijnen. Vorig jaar heb ik de hele winter lopen kwakkelen en toen moest het dus wel. Ben nu dus bang dat het weer de verkeerde kant op gaat. Hopen dat het gewoon even een verkoudheidje is.

Zondag was het een tegenvaller in Den-Helder. In de krant stond dat er een oude auto show zou zijn, komen we daar, zijn het allemaal nieuwe auto's die te koop staan. Geen 1 oude auto te vinden. Ook de jaarmarkt stelde niets voor, paar kraampjes verdeeld over de stad. Phff echt een tegenvallen. Maar het was wel lekker rustig en konden zo even wat winkels bekijken. En we waren zo goedkoop uit haha, alleen 4 boxers voor Jh gekocht. (Vorige week gingen er 2 stuk en de week ervoor ook 2) Dus hij kan er weer even tegenaan. Maar wel jammer, we hadden wel zin om even oude auto's te bekijken.
Ach ik denk maar zo: wieringerwerf op wielen is ook al eind juni. Dan kan Jh zijn lol weer op. :-)

8 opmerkingen:

  1. Wat jammer van die tegenvaller,
    de lente markt in slootdorp zijn we even geweest, was klein maar leuk.

    Wat erg van je benauwdheid, moeilijk hoor dat je dan niet aan de zwaardere medicatie kan.
    Hoop dat je het een beetje volhoud.
    ( weet wat het is, heb 4 jaar geleden acute sarcoidose gekregen toen we hier kwamen wonen )

    Hier nog de link van het forum, consuminderen.

    http://consuminder.myfreeforum.org/


    Fijne dag,

    Gr Deboor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor de link!

    Was daar ook wat te doen haha, in dat gat heb ik ook nog gewoond! Wist het niet, anders had ik ook wel even gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend, hopelijk knap je wat op zonder de zwaardere medicijnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He bah astma, maar ja als het moet die medicijnen. Vervelend. Jammer van die auto's.
    Toch nieuwe broekie's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat je zo hoest, en ik kan begrijpen dat je dat nu helemaal niet kunt gebruiken.
    Hoop echt voor je dat je snel zwanger zult zijn, begrijp je zo goed he.
    Op dit moment verlang ik zo naar een tweede, (toen ik er geen had dacht ik als ik er maar een heb dan ben ik tevreden, maar niets is minder waar)op dit moment zijn er 7 in mijn naaste omgeving zwanger en dat is best moeilijk.
    Vooral omdat ik elke dag het bewijs zie dat het wel kan, ook al geven de dokters me weinig kans.
    Maar het wordt nu in ieder geval mooier weer, en dan is het in mijn hoofd vaak ook lichter.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja daar was de lentemarkt,
    Wat leuk dat je daar gewoond heb,
    vind het een leuk dorp.
    ( al moet je wel weer op pad om je grote boodschappen te doen )

    Ik ben voor ik zwanger werd van mijn dochter geopereerd aan endometriose en toen is er een eierstok verwijdert.
    Zwanger werden was ook niet vanzelf spreken, tijdens mijn zwangerschap aan een stuk door bloedingen was heftig.
    Maar uiteindelijk een gezonde dochter van nu bijna 4 jaar.

    Bij ons is het allemaal spontaan gegaan, ik hoop dat het bij jullie ook allemaal snel lukt.
    kan me voorstellen dat er soms tijden zijn dat je het moeilijk hebt.

    Succes

    Deboor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Astma is echt een beperking hè? Hoe is het nu?

    BeantwoordenVerwijderen