zondag 20 juni 2010

Weekmenu week 25

Zaterdag: Jh bakje nasi met een krokante snitzel. Ik ging uit eten met collega's.
Zondag: gemarineerde karbonades uit de grillpan met aardappelschijfjes.
Maandag: aardappelen, spinazie, eitje en zalm in bladerdeeg.
Dinsdag: roerbakgroenten, krieltjes en kip uit de oven.
Woensdag: macaroni met gehakt en veel groenten.
Donderdag: verse groentensoep met stokbrood en kruidenboter.
Vrijdag: broodje verse runderhamburger en ijsbergsla.

De sperciebonen en ijsbergsla is in de aanbieding bij lidl. De sperciebonen bij Deen zijn ook in de aanbieding, maar wel €0.20 cent duurder per 500 gram.
De runderhamburgers en roerbakgroenten zijn ook in de aanbieding bij Deen.
Zelfde als pitloze witte druiven die ik deze week voor de gezonde fruit tussendoortjes meeneem. En een zak mandarijnen, maar die zijn niet in de aanbieding.
De zalm in bladerdeeg klinkt luxer dan het is haha is gewoon kant en klaar, pas voor 2 euro in de aanbieding bij Deka. Hopenlijk het proberen waard.

Eigenlijk wacht ik op gehakt wat in de aanbieding is. Mijn gehakt is op 1 pak van 500 gram na op. Meestal als mijn gehakt bijna op is, is er ergens wel een aanbieding. Hopenlijk is dat volgende week ook zo!

3 opmerkingen:

  1. Volgende week bij A.H. is gehakt in de aanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Manon,

    Bedankt voor je tip! Alleen er zit hier geen AH in de buurt, Schagen is het dichts bijzijnde.
    Wij hebben een Deen,Aldi en Lidl in het dorp en Deka een dorp verderop. Op zich een Vomar en C1000 in een dorp waar ik af en toe werk dus daar ga ik ook wel soms heen.

    BeantwoordenVerwijderen