maandag 7 juni 2010

slagroomtaart

















Alvast voor morgen, ik heb voor het eerst een slagroomtaart gemaakt.
Gewoon van een biscuit die ik normaal gesproken al maak voor de fondant taarten. Dit keer echt alles zelf gemaakt dus geen mix gebruikt. Als vulling de simpele versie: banketbakkersroom en zelfgemaakte aardbeienjam.
Ik zat wel een tijdje te klooien met de hagelslag. Geroosterde amandelschaafsel vind ik niet zo lekker en hagelslag wel, maar gut wat een gedoe haha. Uiteindelijk zit het erop alleen de afwerking is niet zo mooi ivm het slagroom wat je gebruikt.
Vanavond maar eens proeven hoe lekker de taart is!

6 opmerkingen:

  1. Ehm...zoveel jaar getrouwd?
    het ziet er lekker uit. Een taartenliefhebster als jij zou echt het boek: De zoete inval moeten lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Datum inderdaad iets van trouwdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammie hoor! Hij ziet er prima uit in mijn ogen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig ziet hij er uit, wat valt er te vieren?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jummie die ziet er lekker uit !! En wat hebben jullie morgen te vieren??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou geweldig toch hoe het gelukt is, zal vast wel smaken.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen