zondag 6 juni 2010

Masters of Formula 3 verslag

Ja vandaag was het zover. Om 9:00 uur zaten wij blij in de auto richting Zandvoort. Daar aan gekomen duurde het even voordat we een plekje voor de auto gevonden hadden. (eerst file en daarna met een pendelbus naar het circuit, toen nog een flink stuk lopen en eindelijk konden we zitten haha)
En wat een uitzicht:













Wij zaten pal voor de finisch lijn en konden zo alles mooi zien.
Eerst kwamen de karts. Er zat een jochie van 9 bij! Vind het maar gedurfd, zowel van hem als zijn ouders.
Daarna kwamen de 'normale' auto's. Maar bij de eerste bocht ging het al mis, en flink ook. Ambulance en traumahelicopter erbij. Knap lullig, de eerste ronde en meteen al in de eerste bocht.
Uitreiking:












Toen besloten we om weg te gaan. Het begon steeds harder te regenen (we zaten droog maja iedereen kwam droog op die tribune staan. Het werd er steeds drukker en drukker en je kon nauwelijks wat zien op een gegeven moment. We moesten nodig plassen (we zaten er al dik 4 uur). Eenmaal de tribune af, wat al een onderneming was, moest ik echt nodig plassen. Wij op zoek naar wc's. We zagen alleen die eco dingen. Naja als het moet.... Ik trok 1 ding open en ging al half over mijn nek. Nee, desnoods pies ik in mijn broek maar nooit dat ik op zo'n vieze eco ding ga plassen. Lopen we terug en waar zien we wc's... onder de hoofdtribune haha. Stom wij kwamen er met ons rug toe langs. Daar kon ik wel schoon plassen, wat een opluchting.
Toen nog even de duinen op gelopen om ook eens een andere kant te zien van het circuit.

We hebben onwijs genoten, we konden alles zo goed zien! (Tot het té druk werd)
Net hoorden we op de radio dat er nu overal file staan, zijn wij even voor de drukte weggegaan!
Hier nog wat foto's:

Veel mensen:












Spannend hé Jh:















De Parade paardjes:












BMW kerkhof van het circuit:












Jh is dol op BMW. Hij was ook helemaal blij dat een BMW gewonnen had en dus eerste werd. Hij moest ook even slikken toen hij deze oude bmw's zag haha. Daar moest natuurlijk een foto van gemaakt worden. (Vergeet die ene nissan even haha)
Er zou ook nog een BMW show zijn, maar dat begint pas om 17:15. Dat vonden we te laat. Ook de vliegtuig show hebben we gemist, maar wat we wel hebben gezien was echt leuk!

1 opmerking:

  1. Leuke dag gehad zo te zien, leuk

    Hier nog een BMW liefhebber, ( mijn man werkt er al 20 jaar en is het nog niet zat haha )

    Gr Deboor

    BeantwoordenVerwijderen