zondag 27 juni 2010

Gezelligheid in ons durpie













Elk jaar, de zondag van TT Assen, is hier wieringerwerf op wielen. Ene keer drijf je weg omdat het zo hard regent, dit keer is het eigenlijk te warm met 28 graden.
Eerst lopen we langs de aoude auto's en motors en gaan dan een plekje zoeken voor de uittocht. Eerst de motoren weg, daarna de oude auto's. Genieten! De ene auto/motor is nog mooier of ouder dan de ander. En ja, het blijft kriebelen... lijkt me zo gaaf, een motorrijbewijs! Maja de centen he haha als ik ooit de jackpot win...!
Maar ik vond het wel erg warm dus we zijn na de uittocht weer naar huis gegaan. Maar wat een volk is er dan op de been, vooral als het mooi weer is. Heel wieringerwerf en omstreken is uitgelopen, wel gezellig, want een heleboel lopen langs ons huis. Hebben we van te kijken vanuit onze koele woonkamer haha.

5 opmerkingen:

  1. Ja maar wel lekker dit weer. Het is wel oppassen want het brand erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig he!!!
    mijn vader is op de tt eens enorm verbrand door de hete zon..
    en ook zijn wij wel eens weggeregent..
    maar dit weekend kan niet meer stuk..
    Groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig he !

    We wonen in hetzelfde dorp,
    ( kom ik nu pas achter :D )

    we genieten nu nog van de muziek,

    Beter dit weer, dan regen denk ik maar al is het wel eruggg warm.

    Gr Deboor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha misschien wonen we dan wel in dezelfde buurt! Grappig.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ook niet zo snugger daarin, had het achteraf al lang kunnen weten haha.

    We wonen vlakbij cafetaria de Brink, als ik me niet vergis wonen jullie niet ver van de juwelier vandaan.

    Wat grappig eigenlijk, en ik had het echt niet door.
    Dacht wel af en toe wat toevallig.

    BeantwoordenVerwijderen