woensdag 30 juni 2010

Bijwerkingen Clomid

Ik ben nu over de helft van de eerste ronde clomid. Naja van het slikken dan, een cyclus gaat niet zo snel. Vanavond en morgenavond nog 1 en dan maar afwachten.
Ik ben emotioneel en erg saggerijnig. Ik kan zomaar iets lulligs zeggen tegen Jh terwijl hij niets doet. Arme ziel. Ook kan ik flink in mezelf mopperen om niets.

Maar... dit alles is de mening van Jh... Ik persoonlijk vind dat ik nergens last van heb :-)

Sinds 1 juni werk ik 2 dagen en dat bevalt me toch voor geen meter. Ik verveel me en wil gewoon meer geld verdienen. Het is nu zo krap dat ik geen eens kleding kan aanschaffen als dat nodig is. Laat staan andere rekeningen die zo af en toe langs komen (denk aan Indy's jaarlijkse cocktailprik bij de dierenarts, overlijdingsverzekering, sportschool abbonement etc) Dit geeft me geen fijn gevoel en ben als de dood dat er schulden ontstaan.

Dus... Marti ging zoeken en vond zoals gewoonlijk meteen werk. Bij een gezin met 3 kinderen, lekker bij hun thuis. 15,5 uur erbij dus ik kan weer opgelucht adem halen! Qua verveling maar ook qua salaris. Na de vakantie begin ik en ik ga dan 4 dagen werken. JOEPIE!! zoveel thuiszitten is voor mij echt niets, word daar niet gelukkiger van heb ik gemerkt.

Het afvallen gaat ook goed! Deze week 3 keer sporten in de sportschool en 20-25 km gefietst. Voel me goed, zit lekker in mijn vel. Ik zeg nog niet hoeveel eraf is, want Lies mag dat nog niet weten, ivm onze afspraak dat we pas na een maand zeggen hoeveel er af is.
Jammer he lies!!:-)

5 opmerkingen:

  1. JH moet het maar even voor lief nemen. Fijn dat je weer wat werk hebt gevonden. Hier kan ik me dat niet voorstellen verveel me dood. Ik ben de hele dag thuis maar verveel me nooit, er is altijd wel wat te doen. Ik kan nog weleens chagerijnig worden als er iemand langs komt en zijn tijd bij mij verdoet om dat het hier gezellig is zeker! Ik weet het niet.
    En geld maakt niet gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat vervelend. Troost je, ik ben ook vaak chagrijnig, ook zonder dit medicijn. Het lot van elke man met een vrouw ;)

    Ik hoop echt voor je dat het snel gaat lukken nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mannen kunnen altijd zo klagen(haha).
    Wat betreft werk, ik werk nu 2 dagen en vind dat echt genoeg.
    Maar heb natuurlijk ook nog een kind thuis.
    Toen we haar nog niet hadden werkte ik ongeveer 20 uur.
    Dat vond ik toen ook heerlijk, je hebt het dan net iets ruimer.
    Maar nu zou ik graag terug willen naar 1 dag, we moeten alleen nog even afwachten hoe het met manlief en het werk afloopt.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker dat je zo snel iets voor erbij hebt gevonden !! Geld maakt dan wel niet gelukkig, maar is wel reuze handig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey,

    Lees net ff je nieuwe berichtjes en vind het wel jammer dat je niet ff erbij vermeld hoeveel je bent afgevallen. Ben zeer nieuwsgierig.
    Ikzelf ben niet veel afgevallen hoor ;) ik ben 3 kg aangekomen, haha. Is ook wel mn eigen schuld en het feit dat ik mn maandelijkse periode nu een keer oversla ( is me nog nooit overkomen).
    Hoe lang duurt de maand nog?
    Ik denk dat ik volgende maand ga beginnen ;).

    xx Lies

    BeantwoordenVerwijderen