zondag 20 juni 2010

Damn....

Gisteren wou Jh uit zichzelf een keer naar Schagen. Volgens hem was hij er al een tijdje niet geweest (lees: hij had al een tijd de Febo niet van binnen gezien, alsof ik dat niet weet!)
Omdat Jh normaal gesproken nooit uit zichzelf wil winkelen zei ik snel ja. Maar eerst sporten en thuis gewoon een broodje eten. Is een stuk goedkoper en voor mij vooral gezonder. Na de lunch gingen we naar Schagen, er bleek ook kermis te zijn. Wij gaan nooit ergens in ofzo, maar ik vind het altijd wel leuk om even te kijken en erover heen te lopen.
Ook liepen we langs etalages en opeens.... zag ik dat goed? ..... ik in de achteruit.... en ja hoor.... daar stond die.....













Wauw dat ik dat even zag.... in het echt en niet via internet.... bij een nieuwe kookwinkel.....
Ik naar binnen, Jh zuchtend mee (ziet ze weer wat??) Als een magneet werd ik er naar toegetrokken, wauw zeg, verschillende kleuren, de glans, het hele apparaat... geweldig!! In gedachten zag ik me al veel taarten maken zonder 10 minuten met die handmixer te klieren. Tot dat ik Jh naast me hoorde lachen en zeggen: 'Droom maar lekker verder'.
Ik keek eens naast me en zag dat Jh het prijskaartje in zijn handen had.
Schrik niet....



€559,95....... (Check vooral die 95 cent haha)




.....Damn, wat een bedrag!! Ik droom idd nog even verder!

4 opmerkingen:

  1. ohjah een echte kitschen aid.. de rols onder de keukenmachines... daar ben ik ook hot op... maar helaas doet mn oude keukenmachine het nog en issie te duur voor zo maar erbij :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef mij mijn eigen maar, gaat al 30 jaar mee en de 2e (exact dezelfde staat op de vliering) bijna nieuw voor 2 euro gekocht. De andere was toen des tijds ook al meer dan 250 gulden. Maar wel 1 van Philips.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In geen 559 jaar! Dan maar met de hand mixen. Als het eindresultaat maar lekker is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi zijn ze he! ik heb er gisteren ook weer bij staan te kwijlen.. maar zal ik toch eerst een rijke man voor aan de haak slaan! haha.

    BeantwoordenVerwijderen