zondag 13 juni 2010

Weekmenu week 24

Zaterdag: BBQ
Zondag: BBQ (we hebben over en zetten zo de BBQ weer aan vanavond)
Maandag: Aardappelen, spinazie eitje en vissticks
Dinsdag: Opgebakken aardappelen, wokgroente en een krokante snitzel
Woensdag: Hollands pannetje: kip, prei en champignons met rijst
Donderdag: Wraps met kipfilet, groente en chilisaus
Vrijdag: Lasange.


De ' kookboeken uitdaging' schuift even een maandje op.
Ik ga deze maand wat anders doen.
Ik blijf steken op -10, -11 kilo maar ik wil er veel meer af hebben. En dan moet je gewoon weer een keer beginnen en dan gaat het wel weer.
Maandag gaat het dan echt weer van start en een vriendin doet mee. Dus we kunnen elkaar helpen, steunen en bij elkaar klagen haha.
We hebben afgesproken dat we van 19 juni t/m 19 juli samen afvallen en dan kijken wie het er meest eraf heeft gekregen. En ik hou van uitdagingen dus ik ga mijn best doen haha.
Lies, succes! :-) Ik ga mijn best doen!

4 opmerkingen:

  1. En hoe ga je dat doen? Via een bepaald dieet of gewoon gezond eten, ben benieuwd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes ermee! Zo in de zomer is het volgens mij extra moeilijk om minder te eten maar misschien makkelijker om extra te bewegen. langer licht en best vaak goed weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg geen dieten, mijn ervaring daarmee is dat wat je afgevallen bent, er zo weer aan zit als je normaal gaan eten.

    Ik ga gezonder eten, minder eten en meer bewegen. Net zoals de vorige keer en dat beviel me goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat knap dat je er al zoveel af hebt.
    Nu dat Hannah één maand is, wil ik langzamerhand ook weer in vorm (lees afvallen en weer wat aan m'n conditie doen!)
    hoop dat het gaat lukken....

    BeantwoordenVerwijderen