donderdag 10 juni 2010

She's out of my league
















Gisteren met een vriendin naar de bios geweest. Ik had nog een bioscoopbon en hoefde zo alleen maar wat bij te leggen omdat de kaarten gereserveerd waren. Achteraf hoefde dat niet eens, want we zaten maar met een stuk of 20 man in de zaal. Maar we hadden wel fijne plekken nu haha.
En wat hebben we gelachen, geweldig! Dit is echt zo'n heerlijk wegkijkende film. Een film waarbij je weinig bij na hoeft te denken en nog grappig is ook.
Het was een gezellig avondje uit en we hebben besloten om dit vaker te doen. Op zich ga ik eigenlijk nooit stappen/uit etc zonder Jh, maar zo af en toe is het gewoon fijn om eens apart van elkaar wat te ondernemen. Al zal ik nog niet vaak de bios van binnen zien, want zonder een bioscoopbon vind ik het een belachelijk hoog bedrag om 1 keer een film te kunnen zien.

Het zitten viel me wel even tegen. Gisteren te fanatiek gesport dus mijn rug deed erg veel pijn. Lijk wel een oud oma'tje haha. Vanavond maar eens vragen wat ik verkeerd gedaan heb en hoe ik dat de volgende keer kan voorkomen. Spierpijn is niet fijn, maar in je rug al helemaal niet. Toch ga ik vanavond weer want wil de 4 keer volmaken deze week. :-) Denk je bijna van het hoesten af te zijn, krijg je dit weer. Ach gezonde pijn noem ik dit maar.

2 opmerkingen:

  1. Vroeger gingen we nog weleens, maar het kon me nooit boeien, ik viel altijd in slaap. Ik ben meer een doeer.

    BeantwoordenVerwijderen