maandag 7 juni 2010

Weekmenu week 23

Zaterdag: Rest spaghetti van vrijdag en kalfssoep als lunch
Zondag: gebraden kip tv sticks en patat
Maandag: aardappelen, bloemkool en slavink en nog een paar kip tv sticks
Dinsdag: 3 gangen diner, morgen meer uitleg
Woensdag: Turkse aardappelschotel en een italiaanse koteletto
Donderdag: Fijne mie
Vrijdag: Andere helft van de fijne mie

Deze week weinig boodschappen nodig (op de spullen voor dinsdag na, maar dat zie ik als extra). Fruit, groente, zuivel en broodbeleg is het voornaamste deze week. Voor de rest heb ik alles nog in huis.

Vanaf volgende week ga ik het anders doen. Ik pak elke week een ander kookboek en wil daar zeker 2-3 keer iets uithalen wat we als avondeten kunnen eten. Ik heb echt zoveel kookboeken en kijk er anders veel te weinig in. Nieuwe uitdaging, hou ik van haha.

3 opmerkingen:

  1. jah heel leuk, ik geef mijzelf ieder jaar een nieuwe culinaire uitdaging.Dit jaar kook ik iedere week een nieuw vegetarisch gerecht voor het hele gezin.Ik moet zeggen dat ik het aardig goed volhou en dat er werkelijk herhaal recepten tussne zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom vrijdag bij je eten. Dat lijkt me echt de lekkerste dag!

    Hoe gaat het met je 'lucht' en medicijnen en moeheid?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sillie: dat is ook een goed idee, een keer in de week vegatarisch. Alleen zal dat hier snel sneuvelen want op falafel na vind ik niets lekker wat vegatarisch is. Mm of ik moet eens beter op zoek naar recepten.

    Mama ritha: Je bent van harte welkom haha, neem je hele gezin maar mee! :-)
    Ik hoest nog steeds erg, ben ook onwijs moe omdat ik mezelf nog steeds wakker blaf. Maar goed het gaat al wel iets beter, al kreeg ik gisteren op de tribune in zandvoort toch een mega hoestaanval. schaamde me rot :-(

    BeantwoordenVerwijderen