zaterdag 12 juni 2010

Zaterdag puzzelrit dag

(op donderdag 20 mei schreef ik al eerder een stukje over de puzzelrit)
Ja, zelfs op dit moment, zijn ze nog bezig met de tocht.
Mijn maatje staat bij een opdracht en ik heb als taak om hier alles klaar te zetten, dingen nog afmaken etc etc.
Af en toe word ik gebeld door een team wat de weg kwijt is. Dan is het soms even goed denken hoe ze ook alweer moeten rijden. Nu is het al een tijdje stil, ik hoop dat alles goed gaat.
Gisteren hebben Jh en ik de bbq klaar gezet. Naja vlees gesneden, gemarineerd, voorgebraden etc. We maken zelf kip saté en gehaktballetje met paprika en ui op een stokje. Dat scheelt een hoop geld heb ik gemerkt. Kost alleen wel tijd. Gisteren twee taartjes voor de winnaars gemaakt:












Om 23:00 uur waren we klaar en besloten we ermee te stoppen ook. Vanochtend weer vroeg eruit om de rest klaar te zetten. Nu heb ik dan ook even 'pauze' om dit te schrijven haha.
Inmiddels zijn de taartjes leuk ingepakt. Dat geeft net wat leuker.
De tuin staat er zo bij:












Straks dus de punten bij elkaar optellen en daarna lekker de BBQ aansteken.
Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Dat wordt een heerlijk afsluiter. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke taartje, die zullen letterlijk en figuurlijk wel in de smaak vallen.
    Fijne avond en zondag.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superidee, zo'n taartje. Geniet van de BBDQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt smikkelen vanavond bij jullie, hhmmm...;]

    BeantwoordenVerwijderen