vrijdag 25 juni 2010

Helaas

Gisteren toen ik in de auto stapte om van het werk weer naar huis te gaan, voelde ik al wat. Buikpijn. Raar, niet eerder gevoeld, verder ook geen andere klachten.
Thuis aangekomen meteen naar de wc, niets te zien. Maar helaas, na een paar uurtjes wel. :( Een of andere manier had ik deze 'ronde' duidelijk meer hoop dan anders ivm het HSG onderzoek wat ik gehad heb. Jh had dit ongemerkt ook want hij moest ook wel even slikken en vooral toen ik huilend in zijn armen lag. Soms voelt het allemaal zo oneerlijk aan en als je dan al vol hormonen zit is het hek van de dam. Je probeert je goed te houden, totdat je een reclame over pampers op tv ziet met allemaal mooie zwangere beschilderde buiken ( al is de reden en de achtergrond niet mooi, in deze reclame gaat het over moeders die besmet zijn met HIV) om meteen daarna een reclame te zien over allways 'Have a happy period'.... RTL Lounge denkt daar volgens mij niet zo diep bij na.
Maar meestal duurt zo'n dipje nooit zo heel lang bij ons en vandaag kijken we er al weer wat anders tegen aan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, ditmaal met hormonen dus wie weet.

De eerste was staat alweer ruim een half uurtje aan, ik was om half 7 er al weer uit. En dat voor een vrije dag haha. Maar het word warm en dan heb ik het liefst alles al gedaan in het huishouden voordat het echt warm word. Luieren kan dan vanmiddag wel weer. Vandaag met mijn schoonmoeder mee naar het ziekenhuis, zo houden we elkaar gezelschap haha. Zij met mij mee en ik met haar.

Zo even neuzen wat ik ga bakken voor dit weekend, ik denk iets met vruchten want dat vind ik wel passen bij de zomer.
Afgelopen maand was ik: €226 euro kwijt aan boodschappen. Voor mijn gevoel was het veel minder, maar achteraf gezien heb ik veel ingeslagen qua soepmixen en mixen van bepaalde sauzen die ik niet zelf maak. (lasangesaus bijvoorbeeld)
Ook ligt de vriezer vol vlees want waren een paar goede aanbiedingen. Dus dat verklaart waarom ik er minstens €26 boven het budget zit.
Deze maand maar weer beter mijn best doen!

Allemaal al vast een fijn weekend toegewenst!

8 opmerkingen:

  1. Wat erg voor je.

    Ik kan me voorstellen dat die reclame je trouwens zeer doet! Sterkte.

    heb je wel eens een pruimentaart gemaakt? Ik heb pas op een verjaardag pruimentaart gegeten maar het was niet te pruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer zeg. En er dan steeds met je neus op gedrukt worden door de reclames....
    Ik wil je een heel fijn weekend toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes de komdende tijd!
    Ik hoop voor jullie dat het lukt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach arme meisje. Wat vervelend en dan die reclame, ja wat kan dat zeer doen. Sterkt en blijf hopen. Ik hoop met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elke maand is toch weer een teleurstelling he.
    Maar zoals je weet hebben wij 12 jaar gewacht, maar uiteindelijk is het wel gebeurd.
    En ook de pijn wordt op den duur minder.
    Maar juist als je met onderzoeken bezig bent is het heftig.
    Geniet lekker van het mooie weer en de mensen/kinderen om je heen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dag mevrouw veel sterkte en een dikke knuffel ik heb op mijn tweede ook ruim 5 jaar moeten wachten 6 KI 's en een IVF die ICI geworden is omdat ik zo weinig eitjes gehad ondanks het inspuiten snuiven en slikken van hormonen!!! drie embryo's ingeplaatst !! alle drie kwijt zucht wat een verdriet ook omdat het financieel toen stopte voor ons alles hebben we zelf moeten betalen!! en toen raakte ik zwanger zo maar maar jammer genoeg stopte het hartje toen het 4mnd was ik was kapot en dan pinksteren 2002 was ik zwanger en na 8maanden is ie geboren mijn kerstkadotje mijn kanjer dus lieve mevrouw blijven geloven wonderen gebeuren een kennis van mij kreeg deze meimaand na 11j proberen een zoon dus echt niet opgeven liefs vanwege Jezebelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iedereen bedankt voor alle lieve woorden. Inmiddels is de dip helemaal over en we gaan er weer helemaal voor!!

    Anoniem: Phff ook heel wat meegemaakt! Ja de kosten... tot nu toe word alles nog vergoed, maja wie weet in de toekomst niet meer. Gaaf dat jullie een mooi kerstkado'tje hebben gekregen. Zo te lezen gebeuren wonderen echt, zie ook maar bij goud en zilver. En wij geven echt nog niet op! :-)

    BeantwoordenVerwijderen